sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Isänpäivänä

"How long can this journey go on? Will I find the place I meant to go?..." Pyhäinpäivä ehti jo mennä, mutta lyhyt muistohetki niille, jotka ovat lähteneet pitkälle matkalle, jolta ei ole paluuta. Näin Isänpäivänä muistan yhdeksän vuotta sitten kuollutta isääni. Ja myös äitiäni, joka kuoli äitienpäivänä tänä vuonna. Viikonloppuna hautaan saateltiin vielä yksi sukulainen, joten minulla on aihetta laittaa tällä kertaa tänne blogiin vain yksi kaunis kappale, joka saa minut aina ajattelemaan oman elämäni matkaa...

Sain isänpäivälahjaksi pienen tekstiviestin pojaltani, kun hän oli matkalla takaisin varuskuntaan lomiltaan. Se oli varmasti elämäni paras isänpäivälahja ja sai tipan silmäkulmaan... Parhaita asioita tai parhaita lahjoja ei voi ostaa rahalla.

Hyvää Isänpäivää Suomeen! Ja hyvää Veteraanien päivää Yhdysvaltoihin!




Nick 13 (Tiger Army) - Carry My Body Down,
Nick13VEVO/Youtube
"How long can this journey go on?
Will I find the place I meant to go?
Will dreams fall down around us,
just like the winter snow?
Another year has come and gone.

Will my luck hold on for one year more?
I think of how far I have come,
and what's been left behind.

When will they carry my body down?
When will they carry my body down?
Will they take it from the river
after I've jumped right in and drowned?
Will they find it on the battlefield,
on the spot I stood my ground?

I walk alone, I walk apart.
Someday, I'll wander no more.
I search to find what I have lost
and that which I've never known.
And when I find that I have gone
across that river I know,
I'll take only my memories,
and things that might have been.

When will they carry my body down?
When will they carry my body down?
Will they cut it from a hangman's noose
after the sentence has come down?
Will anyone be there to mourn
a villain's passing to the ground?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KÄYTÄNNÖN VINKKEJÄ YHDYSVALTOIHIN MATKUSTAVILLE

Palataanpa aivan vuoden alkuun… Niin se vuosi vaihtui taas tälläkin kertaa Suomenlinnassa. Ja tämä vuosi alkoi sellaisella säällä, että minu...